Bezorginformatie

Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling?
Nadat de bestelling bij ons is aangekomen, zullen wij zorg dragen voor het voorbereiden en bezorgen van jouw bestelling.

Wat is de bezorgduur van mijn bestelling?
Gemiddeld duurt het 45-60 minuten voordat de bestelling bij je bezorgd wordt afhankelijk van de drukte. Zo kan de bezorgtijd op zondagen en rond etenstijd uitlopen, gezien dit de meest drukke dag of tijd is. Het is ook mogelijk om van tevoren aan te geven hoe laat jij je bestelling wilt ontvangen. Indien de levertijd van je bestelling ernstig vertraagd is, nemen wij contact met je op. Indien je bestelling te laat of niet bezorgd is, raden wij je aan hierover contact op te nemen met ons via het telefoonnummer in je bevestigingsmail of met onze klantenservice.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
De bezorgkosten in Arnhem zijn gratis. Minimum bedrag van een bestelling bedraagd € 12,50

Waar bezorgen wij?
Chico’s Place bezorgd in alle postcode gebieden in Arnhem

Mijn bestelling is te laat bezorgd.
In alle gevallen adviseren wij je eerst contact op te nemen met ons, via het telefoonnummer in de bevestigingsmail. Wij zullen de klacht bespreken om het probleem op te lossen.

Er zijn verkeerde gerechten geleverd.
Wij adviseren om direct contact op te nemen met ons om te vragen missende of verkeerde producten alsnog te leveren of de bestelling te corrigeren. Bewaar daarom de bevestigingsmail goed. Dit is het bewijs van wat je besteld hebt. Indien een product niet meer leverbaar is en je hebt wel online betaald, neem dan contact op met onze klantenservice om het bedrag van dit product terug te laten storten op je rekening. Onze klantenservice zal verifiëren of de producten inderdaad niet geleverd zijn en het bedrag vervolgens terugboeken naar je rekening.

Mijn bestelling is niet bezorgd?
Wij hebben de bestelling ontvangen, maar niet geleverd? Het is mogelijk dat je bestelling bij ons zoek is geraakt, of dat wij om andere redenen hebben besloten de bestelling niet te bezorgen. In dergelijke gevallen zullen wij direct contact opnemen om dit probleem met je op te lossen. Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer in je bevestigingsmail. Wel vragen wij om altijd een klacht in te dienen bij onze klantenservice, zodat wij kunnen nagaan wat de exacte reden is van het niet bezorgen van je bestelling en eventueel actie kunnen ondernemen.