Bestelinformatie

Hoe plaats ik een bestelling bij Chico’s Place?
Online eten bestellen via Chicosplace.nl gaat in 2 eenvoudige stappen:
Stap 1: Je stopt de gerechten die jij wilt bestellen in het winkelmandje door op het winkelmandje achter het gerecht te klikken. Als je klaar bent met het toevoegen van je gerechten klik je op de knop 'Afrekenen' onder jouw 'bestelling'.
Stap 2: Hier vul je de gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen en kan je de bestelling definitief maken door op 'bevestig bestelling' te klikken.

Na het afronden van je bestelling ontvang je een ordernummer en bevestigingsmail van ons. Bewaar het ordernummer goed voor wanneer je vragen hebt over je bestelling.

Hoe wijzig ik een bestelling?
In dit geval neem je contact op met ons, via het telefoonnummer dat je kunt vinden in de bevestigingsmail.

Mocht je de bestelling al online hebben betaald, dan wordt je aangeraden de gehele bestelling te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen. Vergeet in dat geval niet contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij het betaalde bedrag (na verificatie) weer naar je rekening kunnen terugboeken.

Hoe annuleer ik een bestelling?
Om de bestelling te annuleren neem je zo snel mogelijk contact op met ons, waarvan je het telefoonnummer kunt vinden in je bevestigingsmail en op de website.

Indien je online hebt betaald, kan je Chicosplace.nl op de hoogte stellen van de annulering door contact met ons op te nemen. Chico’s Place zal de annulering verifiëren om vervolgens het online betaalde bedrag naar je rekening terug te boeken. Dit proces kan, afhankelijk van je betaalmethode, maximaal 10 dagen in beslag nemen.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail op het door jouw ingevoerde e-mailadres. Bewaar deze bevestigingsmail en het ordernummer dat je hebt gekregen goed, mocht je vragen of opmerkingen hebben over de bestelling. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Indien je na het bestellen een ordernummer hebt ontvangen is je bestelling gewoon doorgekomen. Mogelijk is de bevestigingsmail in een spam-filter blijven hangen, en daardoor niet in je inbox binnengekomen. Indien je ook geen ordernummer hebt ontvangen, neem dan contact met ons op zodat wij kunnen nagaan wat de status is van je bestelling.