Betaalinformatie

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij Chicosplace.nl kan je op verschillende manieren betalen: (alle prijzen zijn inclusief BTW)

1. Contant aan de deur (gepast of niet gepast) Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'contant' en betaalt de bezorger aan de deur.

Door vooraf online te betalen verleen je Chicosplace.nl expliciet toestemming om het totaalbedrag van de bestelling van je rekening te innen.

1. iDEAL Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'iDEAL' en selecteert je bank. Vervolgens klik op je op 'Volgende'. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving voor internetbankieren en kunt de betaling doen. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling bij ons binnen.
2. Via Creditcard (American Express/Master Card/ VISA) Je kiest bij het afrondscherm voor de optie 'Creditcard'. Vervolgens klik je op 'Volgende'. Je wordt nu doorverwezen naar de beveiligde SSL-pagina's van Chicosplace.nl, waar je je betaling kan uitvoeren. Wanneer je de betaling hebt bevestigd, komt je bestelling bij ons binnen en verwerken wij deze zo snel mogelijk.

Mijn online bestelling is mislukt?
Als je denkt dat je betaling is mislukt, kijk dan altijd of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of je bestelling goed bij ons is aangekomen en of je de bestelling wel of niet online hebt betaald. De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. Het kan dus zijn dat dit wat langer duurt wanneer de betaling niet direct wordt verwerkt door de bank, creditcardmaatschappij of andere betaalinstantie. Dit kan tot 15 minuten duren. Heb je na 15 minuten nog geen bevestigingsmail met daarin de online betaling ontvangen, neem dan contact met ons op. Zij zullen nagaan of je bestelling en betaling goed zijn doorgekomen.

Hoe veilig is online betalen op Chicosplace.nl?
Bij het verwerken van online betalingen op Chicosplace.nl maken wij gebruik van beveiligde SSL-pagina’s. Dit betekent dat deze pagina’s zijn beveiligd om de bescherming van persoons- en betalingsgegevens te waarborgen. Zo kun je er zeker van zijn dat deze gegevens alleen zichtbaar zijn voor jou en voor ons, en alleen ter verwerking van je betaling en bestelling.

Hoe kan ik mijn voucherinleveren?
Je kunt een kortingsvoucher invoeren bij het afronden van je bestelling in stap 2 bij 'Bestelgegevens'. Door te klikken op 'Voucher toevoegen' opent zich een pop-up, waar je je code kan invoeren. De waarde van je voucher wordt direct met je bestelling verrekend. Onze vouchers kunnen alleen ingeleverd worden in combinatie met online betalen. Bedragen van vouchers worden niet contant uitbetaald.

Wat gebeurt er met mijn online betaling bij annulering van mijn bestelling?
Indien je je bestelling tijdig annuleert (d.w.z. voordat wij tot levering is overgegaan), of indien je bestelling door Chicosplace.nl geannuleerd wordt, dan wordt het online betaalde bedrag per ommegaande naar je rekening of credit card terug geboekt. Afhankelijk van de door jouw gekozen betaalmethode, zal de verwerking hiervan maximaal 10 dagen in beslag nemen. De terugboeking van een credit card of PayPal betaling geschiedt binnen enkele minuten.

Indien je je bestelling te laat annuleert, dat wil zeggen dat wij reeds tot bezorging van je bestelling zijn overgaan, kunnen wij het betaalde bedrag helaas niet terugboeken.